Subject: AS Hoolekandeteenused koostööpartnerite rahulolu küsitlus 2024
From: "Reet Asmer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 14:11:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Hoolekandeteenused on erihoolekandeteenuseid pakkunud ligi 17 aastat.
Selle ajaga oleme läbi suure muutuse koos meie elanike, töötajate ja
partneritega.

Käesoleva rahulolu-uuringu eesmärk on saada Teie kui koostööpartneri
tagasisidet AS Hoolekandeteenuste ja teie vahelisele koostööle, et
saaksime oma tööd parandada ja tõsta meie tehtava töö kvaliteeti.

Eelmise aasta uuringust selgus, et meie ettevõte pakub järjest
kvaliteetsemat teenust ja koostöösuhted on järjest mitmekülgsemad ja
sisukamad. Oleme hea koostööpartner ja ise motiveeritud koostööd tegema.
Samas on ka näha, et teenuse kvaliteet on erinevates üksustes ebaühtlane.
Soovitatakse pöörata  suuremat tähelepanu kvalifitseeritud personali
leidmisele, tööjõu voolavuse vähendamisele ja töötajate tunnustamisele.

Oleme 2024. aastal panustanud meie töötajate hoidmisele- lükkasime käima
vaimse tervise töögrupi, pakume töötajatele lisa tervisekindlustust ning
spordi- ja heaoluteenuste platvormi Stebby.
peaasi.ee tunnustab igal aastal organistatsioone, kes väärtustavad vaimset
tervist. AS Hoolekandeteenused sai hõbetaseme tunnustuse. Oleme selle üle
uhked ja panustame jätkuvalt, et meie inimesi hoida.

Loodame saada ka seekord Teie tagasisidet ja tähelepanekuid meie ettevõtte
kohta. Tulemused avaldame järgmisel aastal meie kodulehel ja partnerite
uudiskirjas.

Ootame Teie tagasisidet kuni 12.12.2024 ja küsimused leiate siit:
<https://forms.office.com/e/aZMgCZuYKh>
https://forms.office.com/e/aZMgCZuYKh

Meeldivat koostööd soovides

AS Hoolekandeteenused

Lugupidamisega

Reet Asmer

Teenuste juht

AS Hoolekandeteenused

Telefon: 58603307 (655)
E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.hoolekandeteenused.ee <http://www.hoolekandeteenused.ee>

  <http://www.hoolekandeteenused.ee/logoKujundus/logo_vaike.png>